REKLAMA
Znaleziono 6967 wyników
Stadler chce zatrudnić zwalnianych pracowników z PKP CARGOartykuł
Pokaż artykuł
Stadler chce zatrudnić zwalnianych pracowników z PKP CARGO
Kolejna firma chce zatrudniać zwalnianych pracowników z PKP CARGO. W piątek 6 września 2024 roku spółki PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji i Stadler Polska Sp. z o.o. podpisały List Intencyjny w sprawie zatrudniania pracowników PKP CARGO. Program wsparcia nowego zatrudnienia dla ok. 50 pracowników PKP CARGO będzie realizowany w najbliższych tygodniach w grupach zawodowych, w których Stadler Polska aktywnie poszukuje pracowników. Dzięki podpisanym dotychczas 13-stu porozumieniom spółka PKP CARGO zorganizowała ponad 2000 miejsc pracy w miejscach zlokalizowanych na terenie całej Polski i w różnych specjalnościach. Uruchomiony został także program outplacementu dla wszystkich pracowników, z którymi spółka zakończy współpracę.
PKP CARGO ochroni 10 tysięcy potrzebnych miejsc pracy artykuł
Pokaż artykuł
PKP CARGO ochroni 10 tysięcy potrzebnych miejsc pracy
PKP CARGO jest w trakcie postępowania sanacyjnego, które z mocy prawa nakazuje regulowanie bieżących zobowiązań. Jednak wyzwaniem jest spłata tych zobowiązań, które powstały 31 października br. Jak dotąd spółka rozwiązała umowę o pracę z ponad 2,5 tysiącem pracowników w ramach zwolnień grupowych. Z tym dniem pracownicy uzyskali uprawnienia do odprawy z tytułu zwolnień grupowych czy do odszkodowania z tytułu skrócenia okresu wypowiedzenia.
Metro Warszawskie zatrudni ok. 100 pracowników PKP CARGOartykuł
Pokaż artykuł
Metro Warszawskie zatrudni ok. 100 pracowników PKP CARGO
Spółki PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji i Metro Warszawskie Sp. z o.o. podpisały List Intencyjny w sprawie zatrudniania pracowników PKP CARGO. Program wsparcia nowego zatrudnienia dla ok. 100 pracowników PKP CARGO będzie realizowany w najbliższych tygodniach w grupach zawodowych, w których Metro Warszawskie aktywnie poszukuje pracowników.
PKP PLK SA korygują błędy w projektach inwestycyjnychartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK SA korygują błędy w projektach inwestycyjnych
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zidentyfikowały błędy projektowe w dokumentacji przygotowanej przez wykonawców modernizacji infrastruktury kolejowej. Przeprowadzone analizy, wynikające z porównań pierwotnych założeń projektowych z rzeczywistymi efektami realizowanych inwestycji, wykazały nieprawidłowości, które zaniżały prędkość pociągów po modernizacji. W odpowiedzi na te problemy, władze spółki podjęły działania naprawcze, które pozwolą na wykorzystanie potencjału modernizowanych odcinków i umożliwią szybszy ruch pociągów. Zidentyfikowane błędy projektowe nie wpłynęły na bezpieczeństwo ruchu pociągów, ale przyczyniły się do obniżenia parametrów linii kolejowej.
Nowoczesna myjnia PKP Intercity w Szczecinie już gotowa!artykuł
Pokaż artykuł
Nowoczesna myjnia PKP Intercity w Szczecinie już gotowa!
Ruszyła nowa, całoroczna, automatyczna myjnia PKP Intercity zlokalizowana na bocznicy kolejowej Szczecin Zaleskie Łęgi. Inwestycja kosztowała ponad 20 mln zł, a za jej realizację odpowiadała firma TORPOL S.A.
Rusza współpraca collab i Loftmill, dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Rusza współpraca collab i Loftmill, dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsce
Na początku października rusza współpraca dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsce. Obecny w Trójmieście collab i działający w 7 innych miastach w Polsce Loftmill utworzą partnerską sieć, w ramach której najemcy mogą korzystać z oferty jednego i drugiego operatora na preferencyjnych warunkach, niezależnie od lokalizacji.
Warszawski biurowiec Adgar Park West nową siedzibą Grupy Hortexartykuł
Pokaż artykuł
Warszawski biurowiec Adgar Park West nową siedzibą Grupy Hortex
W warszawskim biurowcu Adgar Park West w ostatnich miesiącach panuje duży ruch. Do grona firm, które wybrały budynek na swoją siedzibę dołączył m.in. gigant branży spożywczej, Grupa Hortex, a także Teatr Scena Współczesna. Sukces w pozyskiwaniu nowych najemców to efekt umiejętnego wykorzystania trendów i komponowania atrakcyjnej oferty tradycyjnego najmu powierzchni biurowej, a także rozwój funkcjonalności i konsekwentna modernizacja całego obiektu.
Rusza budowa 50 parku handlowego M Park w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa 50 parku handlowego M Park w Polsce
LCP Properties rozpoczyna w Polsce realizację 50 parku handlowego pod szyldem M Park. Obiekt powstanie w miejscowości Pionki w województwie mazowieckim (powiat radomski). Przedstawiciele lokalnych władz miasta Pionki, z Burmistrzem na czele, wraz z przedstawicielami LCP Properties, jednego z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych oraz Family Partners – partnera biznesowego LCP, a jednoczenie generalnego wykonawcy, spotkali się na działce przyszłego M Park Pionki, by dokonać symbolicznego wmurowania kamienia węgielnego pod ten projekt.
Elbląg: kompleks budynków z parkingiem w centrum miasta do kupienia w świetnej cenie!artykuł
Pokaż artykuł
Elbląg: kompleks budynków z parkingiem w centrum miasta do kupienia w świetnej cenie!
Doskonała lokalizacja w centrum miasta, duża działka, dogodny dojazd oraz obszerny parking – to tylko niektóre z zalet kompleksu budynków, które w Elblągu ma na sprzedaż Orange Polska. Obiekt o szerokich możliwościach adaptacyjnych jest teraz do kupienia w promocyjnej cenie!
LCP Properties otworzył jubileuszowy, 50. M Park w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties otworzył jubileuszowy, 50. M Park w Polsce
LCP Properties, będący częścią międzynarodowej grupy M Core, otworzył M Park Pionki, swój 50. park handlowy pod marką M Park w Polsce. Jest to także trzynasty M Park w województwie mazowieckim. M Park Pionki, to niemal 9300 mkw. z łącznie piętnastoma najemcami. W dniu otwarcia obiekt cieszy się 100% komercjalizacją.
[Wrocław] Nowy dworzec już otwartyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy dworzec już otwarty
Pierwsze autobusy odjechały z nowego dworca autobusowego we Wrocławiu. Nowoczesny obiekt, który jest...
PKP Intercity inwestuje w Gdyni i rozwija infrastrukturę utrzymaniową artykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity inwestuje w Gdyni i rozwija infrastrukturę utrzymaniową
PKP Intercity S.A., PKP S.A., PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji oraz PKP Cargotabor Sp. z o.o. podpisały list intencyjny ws. dzierżawy hali naprawczej w Gdyni wraz z otaczającymi ją działkami, który poprzedza zawarcie umowy dzierżawy. W ten sposób przewoźnik pasażerski powiększy swoje zaplecze techniczne do serwisowania pociągów oraz zyska dodatkowe wsparcie techniczne.
Dolny Śląsk: Remont fragmentu linii kolejowej z Wrocławia do Jedliny-Zdrój droższy jednak o ponad 20 mln złartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Remont fragmentu linii kolejowej z Wrocławia do Jedliny-Zdrój droższy jednak o ponad 20 mln zł
Wszystkie oferty rewitalizacji trasy Świdnica Kraszowice – Jedlina-Zdrój przekroczyły kwot...
Pojawią się nowe stojaki rowerowe przy ponad 1500 stacjach i przystankach oraz ponad 300 dworcach kolejowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Pojawią się nowe stojaki rowerowe przy ponad 1500 stacjach i przystankach oraz ponad 300 dworcach kolejowych w Polsce
Pasażerowie-rowerzyści mogą korzystać z ponad 13,5 tys. stojaków rowerowych na ponad 1500 stacjach i...
Nowe przystanki Łódź Radogoszcz Wschód i Łódź Andrzejów Szosa ułatwią podróże koleją w aglomeracji łódzkiej artykuł
Pokaż artykuł
Nowe przystanki Łódź Radogoszcz Wschód i Łódź Andrzejów Szosa ułatwią podróże koleją w aglomeracji łódzkiej
Od 14 marca podróżni skorzystają z nowych przystanków Łódź Radogoszcz Wschód i Łódź Andrzejów Szosa....
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA